fredag 5 oktober 2012

Att bestämma sig!


DSC_6037DSC_6034

Hej på er som tittar hit!
 
Från idag har jag bestämt mig att mår bra. Vet ni om att åldrandet kan bromsa med  råvarorna. Antioxidanter bromsar åldrandet av cellerna. Antioxidanter finns det gott om i bl.a. frukt och bär, nötter och frön och grönsaker. Idag börja rensa kroppen med att pressa frukt och morötter. Jag vet att det är så svårt att börja nya ovana saker, men gäller det vara disciplin i sig själv och tänk vad du stoppa in i dig. Mitt mål att göra den här detta är att man mår bra och hålla mig yngre.
 
 
 
 
Hello viewing here!  

From today, I have decided to feel good. Do you know if that can slow the aging process with raw materials. Antioxidants slow aging of cells. Antioxidants are plentiful in such fruit, nuts and seeds, and vegetables. Today start clearing body to squeeze fruit and carrots. I know it's so hard to start new unfamiliar things, but for it to be discipline in yourself and remember what you put in you. My goal to do this is that you feel good and keep me young.
 
 
Wish me good luck!
 
 
* * *

Inga kommentarer: